Menu Close

Wij zijn Independent Repair Provider voor Apple!

ThePhoneLab is door Apple geautoriseerd als Independent Repair Provider. Via dit programma mogen wij Apple smartphones on the spot repareren met originele onderdelen. Dit doen wij in tegenstelling tot Apple vaak al binnen 60 minuten! Deze optie bieden wij aan voor schermreparaties voor de iPhone X en nieuwer. Voor batterij reparaties is dit bij de iPhone 7 en nieuwer.

Wil je een origineel Apple onderdeel laten plaatsen? Zorg ervoor dat je Find My iPhone functie is uitgeschakeld. Anders kunnen onze specialisten niet aan de slag met je reparatie. Lees hier hoe dat moet voor een werkend toestel. Is jouw toestel niet meer werkend? Lees dan hier hoe je deze functie deactiveert. 

Naast Independent Repair Providers (IRP) zijn er ook Apple Authorized Service Providers (AASP). Deze partijen mogen uitsluitend repareren met originele Apple onderdelen en kunnen bij een probleem, anders dan met het scherm en de batterij, enkel het toestel ‘’swappen”. Dit kost vaak meer geld dan het toestel nog waard is.

Je hebt gelukkig bij ons dus ook de keuze uit compatible onderdelen, niet origineel maar wel de hoogst mogelijke kwaliteit en een veel lagere prijs. Ook kunnen wij alle losse onderdelen vervangen zoals de camera, camera glas, oplaadpoort, (ear)speaker etc. Is bij jouw reparatie niet expliciet vermeld dat het om een origineel Apple onderdeel gaat kun je er vanuit gaan dat dit om een compatible onderdeel gaat. Uiteraard wel van de hoogste kwaliteit.

Is jouw Apple device kapot? Ontdek dan hier wat de voordelen van een Apple reparatie zijn bij ThePhoneLab:

Jouw voordelen van een Apple reparatie bij ThePhoneLab
Gebruik van originele Apple onderdelen, Apple software en compatible onderdelen

We hebben zowel originele Apple onderdelen als de hoogste kwaliteit compatible onderdelen. Ook hebben we toegang tot de diagnose software van Apple. Bij een gecertificeerde reparatie doen wij – zowel voor als na de reparatie – officiële diagnostische tests. Daardoor kunnen we je smartphone altijd weer in topconditie krijgen.

Gecertificeerde reparatie met behoud van fabrieksgarantie

Gaat jouw Apple smartphone kapot binnen de fabrieksgarantietermijn? Dan behoud je na een gecertificeerde reparatie bij ons gewoon je fabrieksgarantie. Ook ontvang je altijd zes maanden garantie op de werking van het vervangen onderdeel. Zelfs als de fabrieksgarantie binnen deze zes maanden verloopt. Dit is dus langer dan de originele garantieperiode van Apple.

Altijd de snelste service

Doordat wij onafhankelijk service provider van Apple zijn, kunnen wij – op afspraak – direct aan de slag met je reparatie.

De scherpste prijzen

Je betaalt bij ons nooit te veel voor een Apple reparatie. Wij nemen de prijzen van Apple over en de compatible onderdelen hebben altijd de laagste prijs. Je betaalt de scherpste prijs, voor een hoge kwaliteit reparatie.

Levenslange garantie op het vervangen onderdeel

Wij zijn zeker van onze zaak: we werken met originele en de hoogste kwaliteit compatible onderdelen. Ook zijn onze specialisten opgeleid door Apple en spijkeren zij continu hun kennis over deze toestellen bij. Daarom ontvang je standaard levenslange garantie op de werking van het vervangen onderdeel.

We werken met deskundige specialisten

Onze specialisten hebben een training bij Apple gevolgd en zijn tijdens deze training gecertificeerd. Bovendien voeren onze specialisten de reparaties uit met de tools van Apple. Je kunt er dus vanuit gaan dat je reparatie voldoet aan de kwaliteitseisen en richtlijnen van Apple.

Veelgestelde vragen

  • Jullie onderdelen kunnen compatible zijn. Wat houdt dat in?

    Dit betekent dat je device wordt gerepareerd met onderdelen die niet origineel zijn, maar voldoen aan de hoogst mogelijke kwaliteitseisen. Bij iPhone schermen en iPhone batterijen bieden wij originele onderdelen van Apple aan; omdat wij onafhankelijk service provider zijn van Apple.

  • Wat moet ik doen als ik kies voor een reparatie met een origineel onderdeel?
  • Mijn device is defect zonder fysieke schade en valt binnen garantie. Kunnen jullie ook garantiekwesties afhandelen voor Apple?
  • Hoe kom ik erachter of ik nog recht heb op fabrieksgarantie?
  • Waarom is het voordelig dat jullie toegang hebben tot diagnose software en tools van Apple?
  • Ik woon niet in de buurt van een van jullie filialen. Hoe kan ik mijn Apple smartphone bij jullie laten repareren?
  • Vroeger hadden jullie ook twee typen schermen. Wat is er nu anders?