Menu Close

Levenslange garantie

ThePhoneLab maakt het met levenslange garantie. Wij zijn zeker van onze zaak: onze opgeleide specialisten werken met hoge kwaliteit en originele onderdelen. Daarom bieden we altijd levenslange garantie op de werking van het vervangen onderdeel. Lees hieronder de voorwaarden voor levenslange garantie.

Met levenslange garantie - dat is hoe ThePhoneLab reparaties maakt. Het is allereerst goed om te weten dat je niet bij alle reparaties de fabrieksgarantie van je telefoon behoudt. Omdat ThePhoneLab reparatiepartner voor OnePlus en OPPO is en Independent Repair Provider voor Apple, kunnen wij alle OnePlus, OPPO en gecertificeerde Apple reparaties uitvoeren met behoud van fabrieksgarantie. Heb jij een ander toestel en valt deze nog onder de fabrieksgarantie? Dan kunnen wij helaas niet repareren met behoud van de fabrieksgarantie. Je bent natuurlijk wel van harte welkom! 

ThePhoneLab geeft garantie op alle gerepareerde onderdelen. Op uitgevoerde arbeid, zoals een waterschade schoonmaak, kunnen wij geen garantie bieden. Dit komt doordat waterschade onvoorspelbaar is en we nooit op voorhand kunnen zeggen of we het toestel na een schoonmaak weer aan de praat krijgen. Ook op een soldering, zoals een Face-ID reparatie of een moederbord reparatie, een refurbished toestel en een batterij kunnen wij geen levenslange garantie bieden. 

ThePhoneLab maakt het met levenslange garantie. Dit geldt voor alle gerepareerde onderdelen, uitgezonderd de batterij. Het is goed om te weten dat een batterij van nature minder efficiënt wordt over de tijd. Daarom kunnen we hier helaas geen levenslange garantie op bieden, maar 12 maanden. Zit de maximum batterijcapaciteit onder de 80% binnen 12 maanden? Dan valt dit onder onze garantieregeling. 

Bovendien biedt ThePhoneLab 12 maanden garantie op de aankoop van accessoires. Hiervan is gebruikersschade uitgesloten. Tot slot bieden wij op onze Clearplex Screenprotector 2 weken plakgarantie. Dit houdt in dat wij de screenprotector op jouw toestel plakken. Mocht binnen twee weken blijken dat wij deze niet goed hebben geplakt, dan vragen we je om, met de originele screenprotector, terug te komen naar onze winkel. Hier zullen wij kosteloos een nieuwe Clearplex Screenprotector op jouw toestel plaatsen. 

Wat valt er onder mijn garantie? 
Wanneer er een probleem ontstaat met het gerepareerde onderdeel of die toe te wijzen is aan het vervangen onderdeel, dan valt dit onder de levenslange garantie van ThePhoneLab. Ook is de garantie gekoppeld aan het IMEI nummer van jouw toestel en aan jouw naam in ons systeem, waardoor we altijd de dekking kunnen nakijken. Het is goed om te weten dat de garantie niet wordt verlengd op het moment dat de eigenaar van het toestel verandert. De levenslange garantie is persoonsgebonden. 

Wat valt er niet onder mijn garantie? 
Problemen die niet toe te wijzen zijn aan het vervangen onderdeel, zoals val-, stoot-, druk-, water- of zichtbare gebruikersschade. Ook op refurbished toestellen, batterijen, solderingen en accessoires zit geen levenslange garantie.

Wat moet ik doen als ik problemen met mijn vervangen onderdeel ervaar? 
Graag vragen we je om langs te komen in een van onze winkels. Hier zal een specialist een kosteloos onderzoek doen naar de oorzaak van het probleem. Als blijkt dat er inderdaad een probleem is met het eerder gerepareerde onderdeel, dan vervangen wij deze kosteloos voor je. 

Afspraak maken

*De schermen van OnePlus bestaan uit OLED, wat betekent dat pixels los van elkaar zorgen voor het beeld. Bij langdurige blootstelling aan statische beeldelementen kunnen deze pixels in kwaliteit achteruitgaan, waardoor schaduwen van die statische elementen in het beeld verschijnen. Deze schaduwen worden veroorzaakt door de ongelijke degradatie van de pixels waaruit het scherm is opgebouwd. Dit gebeurt wanneer een bepaalde reeks pixels in een ander tempo wordt afgebroken dan de pixels eromheen. Dit probleem is uitgesloten van de lifetime warranty.