Menu Close

Opstuur service

Ben je niet in de gelegenheid om langs te komen bij één van onze locaties? Maak dan gebruik van onze opstuur service! Zo verzekeren wij jou ervan dat wij jouw smartphone, tablet of laptop vaak dezelfde dag nog repareren.

Let op: Heb jij een OnePlus telefoon of tablet die je wilt aanmelden voor reparatie? Dan kun je dat doen via deze link. Je hoeft dan geen verzendkosten te betalen voor jouw pakket. 

Hoe werkt jullie opstuur service?

Jij stuurt jouw toestel op, wij sturen hem gerepareerd terug!

  1. Download hier het Opstuur service formulier en vul hem in.
  2. Vul het formulier in hieronder en upload het reparatieformulier.
  3. Pak een doos, stop je toestel erin samen met het reparatieformulier en zorg dat deze goed ingepakt zit.
  4. Stuur jouw toestel op naar onze locatie: ThePhoneLab t.a.v. opstuur-service, Koekoekslaan 14B, 1171 PJ Badhoevedorp.
  5. Na ontvangst zal één van onze specialisten jouw toestel direct onderzoeken en een offerte opmaken. Hierover nemen wij direct contact met jou op.
  6. Zodra het akkoord gegeven is en de betaling is ontvangen, sturen wij het toestel direct terug op onze kosten via UPS!

 

Opstuur service

  • Let op, dit is ook het retouradres.
  • Bijvoorbeeld: iPhone 11 of iPad Air 4



    Een Clearplex screen protector beschermt jouw scherm tegen val of stoot schade.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Welke voorwaarden zijn er van toepassing?

  • Wij sturen na onderzoek een offerte. Bij akkoord gaan wij over tot reparatie en zullen wij een verzoek tot betaling van de gemaakte kosten sturen.
  • Na ontvangst van je device streven wij ernaar het toestel binnen 1 á 2 werkdagen retour te sturen mocht de offerte tijdig worden goedgekeurd.
  • Onze algemene voorwaarden zijn ook bij deze service van toepassing.
  • Verzendkosten: Jij betaalt heen, wij betalen terug! Wij dragen de kosten voor het terugsturen van het pakketje.
  • Wij raden aan jouw bestelling aangetekend te verzenden, wij zijn niet verantwoordelijk voor de verzending naar ons.
  • De klant is zelf verantwoordelijk voor het maken van een back up van zijn of haar data. Het kan zijn dat de data verloren gaat in bijzondere gevallen. Zorg daarom altijd dat je een back up van je data hebt.

Wat zijn de kosten voor de reparaties die jullie uitvoeren?

De prijs per reparatie vind je op onze prijzenpagina en bij reparaties.

Is er nog iets onduidelijk? Neem dan gerust even contact op!