Menu Close

Hygiëne en veiligheid staat op nummer 1!

Zoals iedereen begrijpt staat ook bij ThePhoneLab hygiëne op nummer 1. Dit is uiteraard altijd het geval maar in verband met COVID-19 hebben wij ook extra maatregelen getroffen.

Om te beginnen staan er voor al onze filialen een bordje met ons deurbeleid weergeven. Wij willen vragen om deze te lezen voordat u het betreffende filiaal binnen stapt. Hier staat per filiaal namelijk ook op hoeveel klanten er tegelijk naar binnen kunnen en mogen.

Onze specialisten zullen altijd handschoenen dragen waar mogelijk. Dit zowel tijdens een reparatie, als tijdens het aannemen van een reparatie. Na elke reparatie zullen zij hun handen wassen of eventueel desinfecteren. Ook zullen zij voldoende ruimte houden tussen elkaar en tussen de klant.

Natuurlijk leven wij de maatregelen van de overheid strikt na en zullen met niemand de handen schudden en willen onze klanten vragen dit ook niet te doen.

In elk filiaal van ThePhoneLab liggen voldoende schoonmaakmiddelen om de werkplekken schoon te houden. De klanten tafels en overige ruimtes zijn niet toegankelijk meer. Ook hebben wij plexiglas op alle balies staan en is de ruimte minstens 1,5 meter tussen de klant en de specialist.

Korting op onze haal en breng service

Voor de mensen die liever niet de deur uit gaan, hebben wij een alternatief. Onze haal en breng service bieden wij de komende periode aan voor maar €10,- euro in plaats van €25,- euro. Klik hier om te zien in welk gebied wij deze service aanbieden. Neem contact op via 020 737 29 42 of [email protected] om deze service te boeken.

Maak gebruik van onze opstuur service

Geen mogelijkheid om langs te komen en is de haal en breng service ook geen optie? Stuur dan jouw smartphone of tablet naar ons op! Klik hier voor meer informatie.