Menu Close

Update: 20-1-2021

Winkels zijn nog steeds geopend

Locaties voor reparatie en onderhoud van consumentenartikelen mogen tijdens de lockdown geopend blijven (bron: Rijksoverheid). Daarom blijven de fysieke winkels van ThePhoneLab open. Wij nemen alle nodige maatregelen om de gezondheid van onze klanten en ons personeel te waarborgen. Een opsomming van deze maatregelen wordt toegelicht in onderstaande tekst.

Maatregelen getroffen in onze winkels

Hygiëne staat bij ons op nummer 1. Dit was uiteraard altijd het geval, maar in verband met COVID-19 hebben wij ook extra maatregelen getroffen. Bijvoorbeeld het veelvoudig schoonmaken van de winkel en onze werkplekken.

Bij alle filialen vind je ons deurbeleid op het raam. Wij willen je vragen om deze te lezen voordat je het betreffende filiaal binnenstapt. Hier staat per filiaal namelijk ook op hoeveel klanten er tegelijk naar binnen kunnen en mogen. Per 1 december 2020 is het verplicht om in de openbare ruimte een mondkapje te dragen. Wij vragen daarom iedereen een mondkapje op te doen. Ook bieden wij in elk filiaal kosteloos een mondkapje aan voor het geval je deze bent vergeten. Daarnaast staat in elk filiaal een spatscherm waar de klant of specialist eventueel achter kan staan als dit gewenst is.

Ook onze specialisten zullen natuurlijk altijd een mondkapje dragen. Dit zowel tijdens een reparatie, als tijdens het aannemen van een reparatie. Na elke reparatie zullen zij hun handen wassen of eventueel desinfecteren. Ook zullen zij voldoende afstand houden tussen elkaar en tussen de klant. Wij vragen aan de klant niet over onze balies te hangen om de 1,5 meter afstand te waarborgen.

Natuurlijk leven wij de maatregelen van de overheid strikt na en zullen met niemand de handen schudden. Wij vragen onze klanten dit ook niet te doen, hoe lastig dat soms ook is als wij het toestel weer tip top in orde hebben gemaakt ;-).

Maak gebruik van onze opstuur service

Geen mogelijkheid om langs te komen? Stuur dan jouw smartphone of tablet naar ons op! Klik hier om jouw toestel aan te melden bij onze opstuur service.

Woon jij in ons Haal & Breng gebied? 

Check of jij in het Haal & Breng gebied woont en maak gebruik van deze service. Een van onze specialisten komt jouw device ophalen en gerepareerd terugbrengen. Bij de overdracht van je device wordt de 1,5 meter afstand gewaarborgd.