Update: 06-10-2020

Hygiëne en veiligheid staat op nummer 1!

Zoals iedereen begrijpt staat ook bij ThePhoneLab hygiëne op nummer 1. Dit is uiteraard altijd het geval maar in verband met COVID-19 hebben wij ook extra maatregelen getroffen.

Bij alle filialen kun je ons deurbeleid vinden op het raam. Wij willen vragen om deze te lezen voordat je het betreffende filiaal binnen stapt. Hier staat per filiaal namelijk ook op hoeveel klanten er tegelijk naar binnen kunnen en mogen. Wij vragen iedereen een mondkapje te dragen (welke wij ook kosteloos aanbieden), maar verplichten dit niet! In elk filiaal hebben wij een spatscherm waar de klant of specialist eventueel achter kan staan als dit gewenst is.

Onze specialisten zullen altijd mondkapjes dragen. Dit zowel tijdens een reparatie, als tijdens het aannemen van een reparatie. Na elke reparatie zullen zij hun handen wassen of eventueel desinfecteren. Ook zullen zij voldoende ruimte houden tussen elkaar en tussen de klant. Wij vragen aan de klant niet over onze balies te hangen om zoveel mogelijk de 1,5 meter te waarborgen.

Natuurlijk leven wij de maatregelen van de overheid strikt na en zullen met niemand de handen schudden en willen onze klanten vragen dit ook niet te doen, hoe lastig dat soms ook is als wij het toestel weer tip top in orde hebben gemaakt;-)

In elk filiaal van ThePhoneLab liggen voldoende schoonmaakmiddelen om de werkplekken schoon te houden. De werktafels mogen gebruikt worden, op het deurbeleid staat hoeveel klanten hieraan mogen zitten.

Maak gebruik van onze opstuur service

Geen mogelijkheid om langs te komen en is de haal en breng service ook geen optie? Stuur dan jouw smartphone of tablet naar ons op! Klik hier om jouw toestel aan te melden bij onze opstuur service.